poniedziałek, 12 marca 2012

.mam parcie na szkło.to butelkowe.

 .Patrze ci głęboko w oczy mówię ci o czymś nie chciałabyś słyszeć. Liczę, że obejdzie się bez łez bo wiesz jak jest jaki prowadzę styl życia stoprocent chillu minimum obowiązków. Dziś mam więcej na głowie może kiedyś ci o tym opowiem. Nie mam czasu na związek przyszedł czas na forsę na balet w klubach może rozmieniam się na drobne ale mam niezły ubaw sądzisz, że było mi łatwo powiedzieć ci o tym wszystkim, tak jak mi nie było łatwo kiedy się rozstaliśmy. Dzisiaj jest lepiej i ty też o tym wiesz, ej jeszcze się spotkamy i ja też o tym wiem nie jest łatwo pogodzić faceta, szkołę, prace i rap.To nie ten czas nie to miejsce może za parę lat i niech nie będzie ci przykro na razie bouns i zrozum chłopczyku, że już musiało być tak to już jest fakt. Ty czujesz emocje gdy to czytasz czujesz obecność jak bym była znów z tobą. Dziś pije z załogą za wolność i młodość, poznaje wiele nowych osób przy tym wciąż jestem sobą, mam twardy grunt nie jest łatwo mnie zbić z tropu ten wewnętrzny luz dotrzymuje kroku. I uwierz nie jest łatwo być mną musisz mieć mocną głowę, silne płuca i to coś przez co oni mnie chcą, Oni są częścią tej gry w której karty rozdajemy my.



.Jeżeli jesteś modelką/fotografem/stylistą itp. Zapraszam do założenia konta na nowym portalu gdzie za każde dodane zdjęcie i komentarz zarabiasz pieniądze, które możesz wymieniać na nagrody do zgarnięcia (laptop, wycieczka, upominki). Zapraszam i Pozdrawiam.
 na http://epicamodels.pl/profil/nowe_konto/b5b6e1a30cf8d7ec9fa82c5968c93464/